آمار src='http://www.jonbeshnet.ir/sites/default/files/logo/hadi/imamhadi3.js'> ماشا الیلیکینا، بزرگترین مانکن و خواننده , رقاص مسلمان شد - آگاهی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که حاجت به مؤمن برد چنان است که حاجت خود به خدا برده و آن که آن را به کافر برد چنان است که از خدا شکایت کرده . [نهج البلاغه]
آگاهی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ماشا الیلیکینا، بزرگترین مانکن و خواننده , رقاص مسلمان شد

ماشا الیلیکینا، بزرگترین مانکن و خواننده , رقاص...........«ماشا الیلیکینا» نام مشهوری در روسیه و مناطق روسی‌زبان است. او حدود 2 سال پیش به عنوان یک هنرپیشه جذاب و یک مدل زیبا مطرح بود و شهرت و محبوبیتش با اوج گرفتن «گروه رقص و موسیقی فابریک» در روسیه، به بالاترین حد رسید. ماشا الیلیکینا، ستاره سابق سینما، رقص و موسیقی، اینک حجاب اسلامی در بر دارد و به تدریس در مدارس مشغول است. وی می‌گوید از جلوه‌های کاذب سابق متنفر است و اکنون احساس خوشبختی می‌کند. آنچه در پی می‌آید مصاحبه سایت روسی Islam.ru با این هنرمند مسلمان شده است: • چطور شد که تمام موفقیت‌ها و درخشش‌های خود روی صحنه را زیر پا گذاشتی و به اسلام گرویدی؟ ماشا: من به لطف خداوند به سوی او گام برداشتم. این اراده خدا بود. • آیا راهی که برای مسلمان‌شدن طی کردی، مسیری طولانی بود؟ ماشا: من دو سال است که مسلمان شده‌ام. یک روز مطلع شدم که یکی از نزدیکترین دوستانم بر اثر یک حادثه در شهری دیگر به حالت کما رفته است. من نمی‌دانستم که چطور می‌توانم به او کمک کنم. آن روز برای اولین بار نماز خواندم و دست به دعا برداشتم و از خدای بزرگ کمک خواستم



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » گنجی ( پنج شنبه 91/6/16 :: ساعت 5:44 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ماشا الیلیکینا، بزرگترین مانکن و خواننده , رقاص مسلمان شد
ببخشید امشب عروسی داریم!
روزی لقمان به پسرش گفت امروز به تو 3 پند می دهم که کامروا شوی
هر کس با این دو بیت شعر متوسل به عمویم قمر منیر بنی هاشم حضرت عب
تو همان ممد سیاهی!
[عناوین آرشیوشده]