آمار src='http://www.jonbeshnet.ir/sites/default/files/logo/hadi/imamhadi3.js'> تو همان ممد سیاهی! - آگاهی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منفورترین مردم نزد خداوند، فقیر متکبّر وپیر زناکار و دانشمند بد کار است . [امام علی علیه السلام]
آگاهی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» تو همان ممد سیاهی!

روزی که حکم ریاست جمهوری شهید_رجایی را حاج احمدآقا در محضر امام(ره) می‌ ‌خواند ، چهره شهید_رجایی خیلی برایم قابل توجه بود ... چهره‌ای گرفته و متفکر!! شب وقتی به جلسه خانوادگی آمد ، از او پرسیدم «دایی، وقتی حکمت را می‌خواندند، خیلی توی خودت بودی» ؛ جوابم را اینطور داد «خوب فهمیدی! آن موقع داشتم به خودم نهیب می‌زدم که فکر نکنی حالا کسی شدی ، تو همان ممد سیاهی! به خدا گفتم من همان ممد سیاهم ، کمک کن خودم را گم نکنم ، قدرتی بده تا بتوانم به این مردم خدمت کنم.»



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » گنجی ( چهارشنبه 91/6/15 :: ساعت 1:53 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ماشا الیلیکینا، بزرگترین مانکن و خواننده , رقاص مسلمان شد
ببخشید امشب عروسی داریم!
روزی لقمان به پسرش گفت امروز به تو 3 پند می دهم که کامروا شوی
هر کس با این دو بیت شعر متوسل به عمویم قمر منیر بنی هاشم حضرت عب
تو همان ممد سیاهی!
[عناوین آرشیوشده]